Onsdagsskräcken

 

Att äta själv ikväll var typ de värsta jag gjort på länge. Även fast maten blev awesome, gjorde lax i ugn med pestoöverdrag, nam nam! Att tv4 sänder nyheter kl. 19 kanske kan vara deras bästa idé ever, räddade mig totalt. Har fått någon fixidé om att jag verkligen måste se de varje kväll.

 

Nu tycker jag Henrik kan strunta i sitt onsdagsmys på annat håll och komma hem till mig. Jag måste komma på något att locka med, tror ni de skulle funka? Han kanske kan få lite choklad? (tror ni han blir glad av de jag äger, 90%?) , Lite massage? Aja, den tåls att kluras på.

 

Hela eftermiddagen har jag spenderat hemma med träning, älskar känslan av att de bränner i ben och armar.

Jag lovar, jag var duktig och stretchade efteråt.
Nu blir det te och plugg, har dock lite svårt att slita ögonen från mästerkocken. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0