Glamorösa dagar!

Då jag inte har så glamorösa dagar här hemma så ligger kreativiteten på minus. Jag försökte mig på att baka igår, men de gick inte alls då jag och ugnen var på olika lag. Jag försökte läsa lite i tidningar för att få inspiration men då kommer huvudvärken och säger stopp. Det börjar sina i Alvedon och halstablettpaketen och redan imorgon kommer underbara Simona och jag är inte frisk. Blää. Nu får de faktiskt bli bra.

Jag och Henrik har planer på att flytta ihop efter sommaren då mitt kontrakt går ut, eftersom jag köpte typ allt nytt vill jag ha det i vår tvåa, men givetvis har han en del saker som han vill ha kvar (vilket faktiskt är förståerligt). Vi håller på och planera planlösningen och visst vart de lite krock när vi kom till köket. (jag förstår nu vad han menar när han säger att jag beter mig larvigt),jag vill nämligen ha mitt diskställ, och han vill ha hans (jag ger mig fan på att han vill ha sitt bara för att jag vill ha mitt JÄTTEMYCKET), jajaja, vi får se vilket som blir resultat. Nu vet ni vad som kretsar i mitt huvud, INREDNING, kvaderatsmart hit, romantisk dit, orientaliskt hit, lantligt dit osv....

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Haha, jag och italienaren köpte en lägenhet i veckan, flyttar in om tre månader. Men jag är rätt kinkig när det kommer till inredning, och han har några saker han VERKLIGEN vill ha framme. Och endel av de sakerna vill jag gömma i kartonger i källaren.. ;) Lycka till!!

2012-03-23 @ 16:02:44
URL: http://www.viktoriacederberg.se
Postat av: Gina

hahaha ja men då förstår ju du läget iaf :) Vilken fin lägenhet! Vart var den någonstans?

Man får ta vara nu på säljkurserna så man kan sälja in sina argument sen ;)

2012-03-23 @ 22:11:56
URL: http://ginah.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Lägenheten ligger på Vetterslund! Ja, får tänka tillbaka på Roffes försäljning, hoppas att jag kan övertala/sälja in mina idéer innan vi flyttar.. :)

2012-03-24 @ 19:22:07
URL: http://www.viktoriacederberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0