Min underbara helg

Är det inte galet, sen förra inlägget har jag knappt haft tid att blogga eller använda internet. Jag har haft en fantastiskt helg, i fredags fick jag känna att jag levde, igår fick jag känna att jag levde och idag känner jag litegrann att jag lever. 

Magiska dagar, jag har skrattat så jag har haft ont i magen, jag har känt mig hög på lycka, jag har haft minuter där jag gått tillbaka och blivit en femåring, jag har skrikit, jag har dansat, jag har haft ont i fötterna, jag har pratat framtid, jag har spenderat pengar, jag har njutit, jag har fått vart mitt uppe i mitt esse och jag har känt mig nöjd. 

Jag kastar ut lite bilder från helgen, men innan det ska jag dra en repeat på mina dagar, kortfattat.

Fredag
- Haft möte med företaget Svenska möten
- Haft möte med Julia Tollin på huvudkontoret för Ung Företagsamhet ang. mitt och Moas projekt!
- Avslutade kvällen med en glas på Josefina som ligger ute på djurgården (mysigt ställe!) och sedan på Gröna Lund, gode gud, mitt paradis.

Lördag
- Jobbade frukost
- Fixade ärenden på stan
- Inflyttningsfest
- Utgång på Blue Moon Bar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0