tankar, handlingar och en väldigt trött tjej

Vaknade kvart i 6, saknade Henrik, smsade Henrik, åt frukost, åkte till stan, gick ner till jobbet, jobbade, åt lunch, jobbade lite mer, slutade 18, åkte hem, tog på mig träningskläder, glömde äta kvällsmat, hämtade hunden, gick några kilometer med hunden, lämnade tillbaka hunden, gick för att hämta musik, gick en 2 timmars powerwalk, började tänka på mina fina i Västerås, saknar mina fina i Västerås, kom upp i 13,8 kilometer, gick hem, kom hem, slängde in en tvätt, gjorde rent på marsvinen, flyttade tvätten till torktumlaren, åt kvällsmat, diskade, tog av mig kläderna, ringde Henrik, lade på, gick in i duschen, kom ut ur duschen, borstade tänderna, gick till sängen, ligger i sängen.. Snart bara en vecka kvar tills jag är hos dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0