På min lediga tid

Ska jag skvallra lite för er?! När jag och Henrik var i Göteborg hemma hos en vän så skojade jag om att jag skulle utmana honom i datorspelet "CS" och jag skröt om hur bra jag är på detta. Det jag kanske inte hade förstått var att Henrik har varit sån jävla geek på det, och hur skulle jag ha kunnat ana något sånt? Alltså han har haft en klan och blivit sponsrad av företag för att spela, en sån där mupp som sitter och filmar sina spel och sen lägger upp dom på någon sida i kategorier som "snyggast runda" eller kanske "skjut och hopp samtidigt", haha. Hur det gick i matchen mellan oss väljer jag att inte kommentera, kan vara mer fingerfärdig på ett tangentbord än den killen?! Hur jag kom och tänka på detta är att jag har lite ledig tid här i Göteborg och då är det min tur att nörda, skolan gör mig skadad.. Men nu snackar vi lördagsläsning, muuums, arbetspsykologi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0