Nya idéer!

Jag har kommit på en sak som jag och Henrik ska genomföra, jag tror vi båda kom fram till att vi har för mycket vad och tävlingar i mellan varandra så det är dags att göra en utmaning tillsammans! Innan vi dör, ska vi ha besökt alla (tror de är 46) huvudstäder tillsammans i Europa,(alltså räknas de inte där vi har varit innan) hur coolt vore de inte att säga "jag har varit i alla". Yes, den ni! Innan detta år är slut kommer vi ha klarat av London och givetvis Stockholm. Är sugen på en weekend i Helsingfors, men än så länge får det vara oskrivet. Jag ska ju också till Porto i slutet på augusti, de kommer bli otroligt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men huvudstaden i Portugal heter inte Porto.....

2012-07-19 @ 12:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0