Födelsedagsfirande, släkt och lustiga vitsar

Sista dagen i Västerås, den har spenderats med Henrik hela släkt och vänner med alldeles för mycket godsaker. Fick för första gången möta upp Henriks morbror som snart ska gifta sig med en kvinna från Dublin. Så roligt, och så trevliga människor. Det är fantastiskt att få höra andras historier från resor och upplevelser. Jag kände hur hackig jag var på engelska, men det gick bra ändå. Jag och Henrik har nu varit ute och ätit, jag har packat allt till imorgon. Tåget går några minuter över åtta imorgon och jag kommer gråta floder!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha, vi faller verkligen för liknande killar!! Johan fyllde år i fredags, alltså den 13e, dagen innan bara :P Puss på dig fining <3

2012-07-16 @ 20:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0