När jag ställer mig själv mot väggen

Landade precis i Stockholm, i fina lägenheten. Känns jättebra. Ska skriva det här inlägget sen blir det att förbereda inför imorn, ska gå och handla och se över uppgifterna lite som min praktik ska innehålla.
Jag tänkte stolpa upp några saker som en liten uppdatering av mitt liv.
  • Min praktik kommer bli awesome. De känner jag på mig. Personerna jag ska jobba med verkar toppen, känns otroligt kul. Företaget jag ska vara på heter Be Better Online och har ca 17 st (tror jag?!) anställda. Tre stycken sitter i Stockholm, de är dem personerna jag ska jobba med och resterade sitter på ett kontor i Göteborg. 
    Min handledare verkar toppen, han är erfaren och grymt driven, så de ska bli kul att jobba tillsammans och utbyta lite idéer. Jag kommer bl.a. jobba med projekt som innebär sälj, konkurrensanalyser, rekryteringsprojekt och utvärderingsstruktur.

  • För att ge mig själv och Stockholm en chans så har jag valt att prioritera mig själv till 100 %. Jag ska göra exakt de jag känner för, och se till att ta vara på den här praktiken. Det har varit en ganska tuff helg för mig, jag har gjort konsekvensanalyser med mig själv och verkligen ställtmig mot väggen. Vilka ger mig energi och vilka inte. Alla frågetecken jag har haft har jag tvingat fram ett svar på. Närman gör de kanske man inte heller får tillbaka de svaren man vill ha. Precis så blev de den här gången. Detta har gjort mig till en ganska kall person. Lite kall mot mig själv kanske, men ändå varm mot övriga. Jaja. Jag har kort sagt avslutat många oklara saker. Känns en liten lättnad men jag kan inte låta bli att längta tillbaka till min trygghetszon ändå.

  • Jag har lovat mig själv att under den här tiden äta klok mat. Jag bor ju faktiskt med en kock nu, och så som jag är, då gäller det att lära sig nya saker hela tiden. Såhej kom och hjälp och lär mig en massa nytt.
    Ett av mina mål med praktiken.
Nu blir de mys med killarna här, känner mig redan som hemma! Vi hörs imorn efter praktiken. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0