Underbara utsiktsbaren

Söndag, söndag. Kom precis hem. Hade en riktigt rolig lördag, åt god kvällsmat med bra sällskap, mötte upp fina Erica och Therese på Skybar och hade en helkväll med fin utsikt, bra musik och härliga tjejer.
Kunde nästan inte blivit bättre.
Nu, har jag en massa att fixa. Flytten till Stockholm känns behövlig. Blir en del att packa så nu skulle jag behöva kära mamma här som man skulle kunna tro är utbildad att vika och packa.
Jaja, jag skriver lite senare. Har nämligen några saker att uppdatera er på!


Jag och Therese


Erika vann en tävling hon ställde upp i


Mysiga Skybar


Erica och jag


Therese som drack äckligaste drinken föralltid. Typ Margarita?

Kommentarer
Postat av: Therese

Hahaha!!! Tack för en super kväll :) men jag måste nog stå på mig lite och påstå att drinken var helt underbar! ^^

2012-01-15 @ 22:57:15
URL: http://dukanva.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0