Söndagsmys

De är söndagkväll och jag sitter nerkrupen i soffans ena kant helt slut. Jag längtar till imorn, då är det praktik igen. 
Jag har läst igenom min konkurrentanalys, granskat och korrigerat eventuella stavningsfel. Jag skulle kunna åka till kontoret nu och bara fortsätta med mina uppgifter. Jag får nog vänta till imorn, vore ju helt sick som praktikant och åka dit en söndagkväll för att jobba lite. Ja, nu får jag nog ge mig. 

Helgen har varit jättebra. Jag har varit med mina fina vänner och tagit vara på tillvaron. Jag är lite smått förkyld, jag har varit det förut så det är ingen fara och så. Känner mig bara lite tröttare än vanligt då. Nu blir det mys och sen sova tidigt. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0