Powermåndag och en sjukt bra vecka framför mig!

Hallå där! 
Kom precis hem från kontoret, what a day alltså! Helt otroligt vad effektivt jag jobbat. 
Efter att jag hade lämnat in min konkurrentanalys så fick jag en timme med Steph helt själv, kan ni förstå vad kunskap man får på en timme med henne?! Jag vet att jag långt ifrån kan allt men jäklar vad mycket jag lärt mig. Hela försäljningsprocessen är som en ny värld, och jag har liksom utforskat den lite. Jag har en översikt på vad man går igenom och det är så kul. Ni anar inte, jag är såld och totalt överraskad om vilken bransch jag har hamnat i. Imorn blir de fördjupning som blir lite svårare, de gäller för mig att ikväll ställa upp lite frågor och sedan imorn pumpa ut ännu mera svar än idag!

Jaja, jag har kommit på att jag blivit så himla nördig sen jag flyttade till Stockholm. Vet inte om de är för att jag trivs så himla bra men jag har en power som jag aldrig haft förut, dessutom är allt så nytt och roligt. 
Men liksom som nu, jag kom hem precis och jag landade på kontoret 8.15 imorse. Jag har varit ifrån lägenheten i mer än 11 timmar, och vet ni vad de första jag gör är när jag kommer hem? Jo, jag börjar med att varva ner. Med vadå? Jo, jag sätter mig i soffan, kopplar upp mig på jobbmailen för att se några nyheter, om inte, jag lägger mig och läser på vad jag gjort under dagen, skriver en sammanfattning och läser projektledning och ledarskap.
Vafan, vart tog min fritid vägen liksom? Jag har svaret, det här är min fritid! 

Ikväll ska jag faktiskt släppa allt en liten stund, låta nostalgin flöda och träffa en gammal vän, utmanas i biljard och komma hem med en vinst. De är dagens vision. Vi hörs imorn.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0