Ond hals och framflyttad säljutbildning

Som jag anade i söndagskväll så bär jag på en förkylning. Mer rätt kanske man inte kunde ha för imorse vaknade jag med tjockt huvud och en helt förstörd hals. Jag har jätteont, har liksom svårt att sälja.
Jag har gått igenom alla skåp här i lägenheten för att hitta eventuella mediciner som kan hjälpa och mitt letande gav resultat.
Hittade en massa alvedon, perfekt för huvudet (!) sen lite Strepsil för halsen. Så på dagens schema står: plugga, vila, plugga, vila, plugga och vila.
Jag ber lite till gud att vi på kontoret hittar en annan ledig tid som vi kan ha min säljutbildning på. Hade verkligen sett framemot det idag. Jaja, nu för första gången idag ska jag försöka att få i mig något att äta.
Puss

Kommentarer
Postat av: Therese

Usch. Hoppas du kryar på dig fort som attan!

2012-01-24 @ 14:24:02
URL: http://dukanva.com/
Postat av: Gina

Aww, tack Therese. Mår lite bättre idag faktiskt!

2012-01-25 @ 10:18:54
URL: http://ginah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0