Lördag och så

Hallå där. Det är lördag och jag är typ jättetrött. Ska snart göra mig i ordning för att åka och kolla på lägenheten.
Har en väldigt seriöst upplägg denna helg, ska kolla över lite på mina uppgifter inflör praktiken och vad jag ska göra. (Mötet igår gick jättebra och det känns otroligt spännande och kul!).
Jagmåste fräscha upp mitt minne lite om effektiva möten så det blir att läsaen hel del, sen får viinte glömma bort packningen som jag ska lyckas med. Saker för 6 veckor frammåt. Yeah. Den är svår, iaf när man har en väska jag brukar fylla när jag ska vara borta en helg.
Jaja, nu blir de att skynda på lite, jag uppdaterar er ikväll.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0