Kanske en mycket bra fredag den 13:e?

Torsdagkväll och jag har fetaste myset med Maria. Vi har sett beckfilm och moffat popcorn. Det är nästan dags för läggdags, imorgon ska jag på lunchmöte med min kontaktperson från praktikplatsen, ska mötas upp på Birgerjarls gatan i Sthlm där också deras kontor är för att prata lite om praktik och upplägg. Blir att ta tåget tidigt härifrån för min del. 
Fredagen spenderar jag i Stockholm och på lördag är jag tillbaka i Västerås igen för att packa inför mina 6 veckor. Galet! Innan jag åker hem till V-ås igen ska jag se på lägenheten som jag ska bo i, ligger på Hornstull så jag får se över hur jag tar mig dit.
Jaja, jag bloggar nog imorn under dagen någon gång när jag har tid. Puss på er så länge.

Är de inte underbart att dem här två fina flickorna också kommer vara i Stockholm under praktikperioden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0