Jag gillar överraskningar!

Onsdag idag, och jag mår mycket bättre! Sitter på kontoret just nu och möttes av en otroligt härlig överraskning imorse när jag snubblade in genom dörren. Våran VD från Göteborg är nämligen här på besök. Det här är ju något som jag visste sen innan men kanske inte riktigt hade fått denna nyhet att stanna kvar i mitt huvud. Bad for me men oj så glad jag vart när jag äntligen fick träffa Carl-Gustav (Calle, namnet på kontoret) Öberg. 
Jätteroligt att kunna få ännu mer inspiration från duktiga människor, så nu tänker jag vara envis och få min egna intervju :) Skämt åsido, men jag tänker ställa en hel del nyttiga frågor.

Be Better Online's grundare och VD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0