Bästa resultatet, wiie!

Idag är jag ledig, fast egentligen är jag inte alls ledig. Vår tenta, grupparbetet lämnade vi in igår. Otroligt skönt att få det klart, kändes riktigt bra också! Har en massa fix i lägenheten idag. Jag ska städa ur den helt byta lakan och städa bort de lilla juliga som jag hade tagit fram. Jag vill att lägenheten ska vara helt clean för de helger som jag möjlitvis kommer hem från Stockholm.
När jag gjort detta ska jag belöna mig själv med en shoppingrunda med fina Maria. Hon kommer väl hit lite senare så ska vi åka till köpcentret Erikslund. :)




Här kommer några bilder från veckans skola


Fina Emelie och Pernilla i våra tråkiga grupprum


Pernilla


På mälarakademin


Igår fick vi tillbaka resultatet på hemtentan som jag gjorde på Gotland.
Blev så himla nöjd med min uppsats och det såg man i resultatet, wiie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0