Ballbreaker med Be better Online

Aww, ni anar inte vilken bra fredag jag hade, vi var och bowlade på gärdet där vi också åt middag och stannade kvar ett tag. Det var supertrevligt, verkligen!
Jag hittade några bilder på facebook från igår, glömde ju min kamera hemma men men. Här får ni se några.
Jag är iaf nöjd med min bowlinginsats, fick två strikes och en massa snestreck! Fick däremot storstryk i biljard, bilbanaoch duvskjutning eller något sånt.
Aww, ni anar inte vilken bra fredag jag hade, vi var och bowlade på gärdet där vi också åt middag och stannade kvar ett tag. Det var supertrevligt, verkligen!
Jag hittade några bilder på facebook från igår, glömde ju min kamera hemma men men. Här får ni se några.
Jag är iaf nöjd med min bowlinginsats, fick två strikes och en massa snestreck! Fick däremot storstryk i biljard, bilbanaoch duvskjutning eller något sånt.

Marcus kör!


Fina Steph och jag


Be better online kör minipersonalfest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0