Alla hjärtans dag 2012

Jag kan inte är i de bästa toppskicket nu om man säger så, jobbet åker på konferens imorgon till Göteborg och tanken är att jag skulle med. Och här ligger jag i en etta i Hornstull med småfeber och trasig hals på alla hjärtans dag medan solen strålar utanför.
Jag får nästan bita lite i läppen och tänka på sommaren om jag inte ska släppa igenom några tårar. Min älskling är i en helt annan stad och gör säkert någpt helt annat än att tänka på hur ensam man kan känna sig en kärleksdag, och min fina familj är på andra sidan havet och mamma har säkert bakat något fint och slagit in några paket som hon alltid gör som står och väntar på köksbordet. Aww mamma, mamma.
Mina planer på alla hjärtans dag är iaf:

11-13 Vila
13.00-13.05 Ta två alvedon
13.05 - 16 Försök att läsa boken
16-18 Vila
18.00-18.05 Drick te och svälj några fler alvedon

Kommentarer
Postat av: Henrik

Ibland har man fel Gina :)

2012-02-14 @ 12:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0