Imorgon är det dags!

Jag har landat och jag har haft en måndag efter en underbar helg i London. Henrik är fantastisk. På alla sätt och vis. Att resa med, att skratta med, att hålla i handen och att bara tycka om. Vi har tagit massor av bilder på systemkameran men saknar en sladd så de lär dröja ett litet tag innan bilder kommer upp.
Min måndag har varit kreativ och jag har verkligen betat av massor av punkter, efter en krävande skoldag så har jag och Moa jobbat hårt för att få ihop hela pusslet till eventet imorgon. Det ska bli så roligt, äntligen är det dags.
 
Imorgon har också det varit jag och Henrik i ett år, vår årsdag. Vi kommer knappt hinna se varandra men jag ska på något sätt tala om för honom hur stor del han är av mitt liv. Min älskling.
 
Nu är jag helt död, imorgon ringer kl. 05.20 och då är de som vanligt dags för promenad. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0