Henrik är inte så snäll som alla tror

Gott nytt år får man väl säga, nu när det är sista dagen på året. Många har undrat vad jag ska hitta på nu när vi strök både planerna i Göteborg och Östersund. Vi ska vara på Gotland, och tro det eller ej men hemma hela kvällen. Robin min bror bjöd in oss på en middag med 25 personer där man sitter i långbord, jag kunde inte låta bli att vara lite sugen. Men vi tackade nej. Der var nämligen så att förra året var jag ju så totalt förtjust i Henrik (givetvis är jag ju det fortfarande men det var extra mycket då;) så jag gjorde vad som helst för att ta mig till Sälen där han skulle vara med sina killkompisar. Han och hans killar hade anordnat denna nyårshelg sen i oktober med stuga centralt och allt. Jag drog upp med några sköna människor och bodde i en stuga bredvid. Eller en liten bit ifrån. Men nu ska jag komma till sak, vi är hemma för förra året lämnade Henrik mig vid tolvslaget, yes, ni läste rätt. Han gick ut med sina killar och jag stod själv vid tolvslaget och var olyckligt kär. Det var inte så farligt som det låter, jag mötte upp han efteråt och fick sen tillbringa hela min kväll med honom.  
Ikväll vill jag ha honom för mig själv, jag vill ha en nyårskyss och jag vill stå ute och se på raketer i alldeles för tunna kläder med honom. 
 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0