Tillbaka igen!

Jag har haft en underbar helg, syster och mamma har varit på besök och vi har typ hunnit med allt man gör i en halvstor shoppingstad. Vi har handlat, sprungit på IKEA, färgat hår (Lillan har blivit brunett, de är ju galet men gud vad fint de blev!!!), fixat naglar, fikat, handlat lite mera, ätit god mat, tagit promenader, skrattat och fulat oss. Ni vet sånt som hör till. 

I lördags hämtade jag ut min omgjorda födelsedagspresent från Henrik, oh hell vad bra det blev. En ring ur Efva Attlings kollektion där jag ristade in Henrik. Andra saker som fick följa med hem var ett par nya klackar, kavaj, nagellack, nytt smink, skjorta och lite lyxprodukter som doftljus, ansiktsmask och andra krämer. 
 
Här är lite bilder från helgen, jag ska börja göra i ordning mig för skolan, måste dra vid 12 tiden. PUSS
 
En ofärgad Linn..
 
En färgad Linn..
 
Nya klackarna
 
Min nya ring, kan knappt ta av mig den!
 
Älskling. Fjärilen speglar frihet och är de något
jag känner när jag är med Henrik så är det frihet. En liten hemlighet sådär bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0