Totalt fel destination

Västerås. Ja ni läste rätt. Jag blev kvar här och det suger. Min mamma ringde vid halvtolvtiden igår när jag sov och sa att hon hade pratat med familjen jag skulle åka med. När dom skulle hämta hyrbilen i Stockholm så var det inte den bilen dom trodde, de fanns inte en plats till mig. Jag skulle vilja skriva alla fula ord här nu för jag insåg nog inte själv hur mycket jag hade längtat efter att åka men de hjälper ju ingenting att skriva.
Min totalt underbara mamma gör allt för att jag ska komma till Kittelfjäll, men med dagens infrastruktur tar jag mig till Vilhelmina som ligger 15 mil ifrån. FAN.
Tur att jag har henne, hon bokade en biljett direkt till Gotland så ännu de här året blir de en traditionell påsk. Gråter lite inombords.

Så ni mina gamla vänner som ser de här, ni kan ju slå en pling om ni vill ses eller inte har hela påsken fullbokat. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0