Jag vann inte, de blev uteslutningsmetoden

Minns ni det där diskstället som jag tog upp? Nu är den diskussionen totalt nerlagd. Efter att jag, världens smidigaste har haft ner och tagit sönder två glas och en tallrik så har äntligen Henrik förstått att jag menade allvar med att jag ville ha mitt diskställ. JAG HATAR HANS. Och ja, ni som känner mig vet att jag brukar säga att "hata är ett starkt ord". Men jag har aldrig menat det så mycket som nu. 
Resultat: min fina är otroligt trött på att det låter som om någon kastar gamla glasflaskor när jag diskar så äntligen (!) ska jag få ha mitt diskställ här. Helt lovely.
Nu, tillbaka till en blängande Henrik som vill att jag hjälper till med renoveringen av lägenheten, de blir superbra!

Såhär ser hans diskställ ut som jag inte kan hantera


Mitt älskade, underbara diskställ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0