Wednesday, and I'm not in love

Någonting dog lite inom mig. Jag hade precis gjort mig klar och verkligen kämpat mig upp denna morgon och tagit mig ut från lägenheten när en av dom bästa ringer. Jag blir glad av displayen som visar att de är en väldigt trevlig person som ringer. Jag tänker att de är alltid mysigt att prata med någon på morgonen. Tyvärr var de inte lika mysigt de hon hade att säga.. Föreläsningen med Klas Hallberg som man har sett framemot i ett x antal dagar är inställd. Nej nej nej. De får inte hända idag när jag var som tröttast och när kunnat betalat för att få ligga kvar i sängen. Yes, ändrade planer, då är de bara att sätta sig med tentaböckerna och börja beta av den. Hörs sen. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0