Vill inte alls ha oväntat besök

Jag vet att jag är världens kinkigaste när de kommer till småkryp men jag kan inte låta bli att tycka att de är så jobbigt. Min kära vän Erica har skrämt upp mig totalt med att hon har silverfiskar i sin lägenhet, varje gång hon har berättat om de som är som spökhistorier i mina öron har jag fått rysningar och tänkt att "vilken tur att jag bor i en fräsch och fin lägenhet". Helvetet brakade löst när jag inatt insåg att jag hade en otrevlig vän på besök. Jag fick storpanik, dödade den lilla krabaten och sprang till min säng. Ännu ett faktum jag har insett, i sådana här lägen är de inte roligt att bo själv, för man måste ta bort alla kryp själv. Huu. Jag försökte övertala mig om att somna och kanske att det bara var en silverfisk som hade varit på besök. Såklart hade jag totalt fel, det första jag ser när jag kommer till köket imorse är en ny silverfisk. Jag dör. Jag vill inte ha de där. Jag flyttar typ. Nej men jag vet inte vad jag ska ta mig till. För att få ventilera dagens händelse så åkte jag ner på stan och mötte tjejerna, shoppade lite och nu fruktar jag att åka hem.
Stannar hos Maria över ett tag, ska hjälpa henne att färga håret. PUSSS

Kommentarer
Postat av: Kussen

Gina silverfiskar de är bara trams, kakelakor o skorpioner där kan man snacka oväntat besök, är de någon som inte kan sova på natten är de nog jag ;) hihi miss you <3

2011-09-21 @ 20:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0