Veckan i ord

Kom precis hem från gymmet, galet skönt. Helgen börjar leda mot sitt slut och jag är okej med det, mer än vanligt. Jag har en härlig vecka framför mig med massor av ännu mera plugg (vilket faktiskt är roligt bara de går i ett bra tempo) och andra roliga saker. Ikväll blir de middag med Maria + pluggkväll. Ska bli skönt att gå igenom lite saker och få reda ut fler frågetecken.
Igår var första lördagen som jag var själv i Västerås. Jag kom hem relativt tidigt efter lite mys på stan. När jag kom hem ringde jag en nära vän, så himla skönt att prata ut och verkligen få klarhet på vissa saker. Såklart satt saknaden igång men jag klarade mig, eller överlevde. Tyvärr blev de galet sent så jag somnade runt 3 tiden.
Lite snabbt veckans planer:
Måndag: Skola, fixa lite efter skolan och sen träning + plugg.
Tisdag: Skola, hoppas hinna med träning och det är min tur att ha matkväll. 
Ondag: Tenta, packning och matkväll hos Maria med vin.
Torsdag: Kick-off med klassen, helt ovetande om vad som innebär den här kick-offen.
Fredag: Kick-off
Lördag: Shoppingrunda + tjejmys, Stockholm visit över natten
Söndag: Stockholm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0