PLUGGDAGAR

Jag vet att här har de varit lite dåligt med uppdatering men igår var jag inte i kontakt med internet. Kände mig inte alls nå vidare så jag sov hela eftermiddagen/kvällen. Iaf, jag sov bort de som inte var så bra.
Idag har varit en perfekt dag, jag fick sova ut, sen tog jag de lugnt, åt lite frukost och bakade cupcakes. Maria kom över och vi pluggade fram till halv fem i eftermiddag sen åkte jag vidare till en annan tjej på matkväll. Vi var den här gången hos hennes killgranne som gjorde lax i fetaost med quinoa (kanske de stavas?) , iaf var de galet gott! Efter det planerade jag lite mer på presenten som min farmor ska få, hon fyller nu i slutet på september. Märkte sen att klockan blev jättemycket så jag stack iväg til gymmet, först blev de aerobic sen lite gym, sjukt skönt. Nu är jag hemma igen. 

Imorgon har jag en likadan bra dag framför mig, först blir de gym, sen kommer några av favorittjejerna över och pluggar, sen blir de shoppingrunda, efter de förfest hos mig och sen utgång. Galet kul! 
Nu ska jag faktiskt plugga lite, ber om ursäkt för ett tråkigt inlägg med en massa fakta. Stå ut! :)
Fina Maria och alla dessa papper. :) Tenta på onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0