När tårarna kommer för allt

Nu när jag är sjuk är mitt tålamod på sträckbänken. Jag skulle kunna börja gråta för allt. T.ex.
1. Jag har köpt en tv men har fortfarande ingen antenn, vilket innebär att jag inte har sett nyhetsmorgon på en månad.
2. När jag och min kära vän Maria vart helt överlyckliga (iaf jag) när jag lyckades koppla in HDMI-sladden till datorn från TV:n och att få de att fungera, man skulle tydligen gå in på nå skärmupplösningar, problemet är att nu vill de inte gå igång. Vilket gör att jag måste se ALLT på datorn. FAN!
3. Jag valde att försöka sova bort huvudvärken idag, och Maria har lovat o kommma förbi efter skolan och uppdatera mig, tyvärr råkade jag vakna två timmar för tidigt. Hon kommer nog inte innan kl 15.
4. När jag svarar på en fråga i ett sms och skriver också "jag vill höra din röst", hur kan personen då inte greppa att man ska ringa upp? Slutresulatat: En grinig Gina ringer upp och ber om uppmärksamhet.
5. Att jag längtar till Gotland gör mig frustrerad.
6. Att se mina kläder ligga här i lägenheten i olika knölar gör ont, men jag orkar inte ta tag i att stryka kläderna.
7. Buhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0