när man bara känner fan

Vaknade med sprängande huvudvärk för en timme sen samtidigt som jag kallsvettades. Jag vill, verkligen verkligen inte vara hemma idag från skolan så jag tog några knep om att man brukar må bättre om man duschar. Tyvärr, varken dusch eller tabletter hjälper. De gör mig galet irreterad. Jag tänkte att frukost måste hjälpa, och nu sitter jag här och är illamående för att jag har sån huvudvärk. När jag vänder mig om i lägenheten och ser sängen så känner jag att vi inte riktigt är vänner idag, inte överens och inte på samma planhalva. 
Jag ska ge det tio minuter till, på soffan. Så nu lägger jag mig raklång (eller så gott de går på min 2-sitsiga vita soffa) och ber lite hemligt att någon annan kanske vill ha min huvudvärk idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0