LÖRDAG

Här var det dålig uppdatering, hade sjukt mycket att göra igår.
Igårkväll var de förfest hos mig sen drog vi ut några tjejer, vi skulle till kåren men avslutade kvällen på något ställe som heter Blue Moon Bar. Haha de är helt galet att gå ut med dom här tjejerna, helt galet. Nästan så jag måste berätta.
1. Här går man inte ut som man går ut på Gotland, vilket jag är van vid.. Här räckte de inte alls med några byxor, klackar och bara någon top utan jäklar va det ska fixas. Antar att man bara borde vänja sig? Jag antar också att de här är konsekvenserna man får ta när det är en tjej från sthlm (och då pratar vi sthlm i hela henne), en från Göteborg, en från Eskilstuna och en från Robertsfors. Great.
2. Marthina, tjejen från Göteborg, kan inte vara seriös på dansgolvet. Jag tror inte jag har skrattat så mycket som jag gjorde igår. Stackars killlar som försökte, gör inte det en gång till!
3. Jag tvärneka efterfest, likt mig? YES.
4. Jag vaknade med ett leende på läpparna i morse. Inte likt mig dagen efter.
Nu blir de lägenhetsvisning och uppmötning av gulliga chicks. Ses sen!
Maria, jag och Marthina


Maria och Gina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0