Vi snackar om att jobba i team, du och jag är ett utmärkt exempel

Idag när jag var i skolan kände jag hur hela jag bara vaknade till, hur jag bubblade av inspiration och motivation. Tänk om alla dagar kunde vara som dagen idag? 
Sen jag började på den här utbildningen så ser jag saker från helt andra vinklar, jag vet, att i det här läget är det bara jag själv som kan avgöra om alla dagar ska vara som denna måndag. 
Jag vet varför jag fick inspiration och motivation idag, jag vet varför den här dagen var speciell. - Det finns en i klassen, en underbar vän som är väldigt nära till mig som jag själv har utsett till min egna mentor. Yes, ni läste de själva, jag gör mina förebilder till mina mentorer, de finns inte nå mer lärorikt, jag får ut det bästa av det. Jag tror hon vet om det, men egentligen kvittar det. Det kan vara vår hemlighet. Det är en person som vill mitt bästa rakt igenom, som kan ge mig maxtänk på en fikapaus genom att bara ställa sig och lyssna och verkligen försöka förstå hur vilsen jag är. Helt plötsligt var allt så självklart, med din hjälp om man bara utgår från sig själv. Det här är coachning på hög nivå, det här är vänskap på hög nivå. Jag kan inte hitta ett enda tvivel på, att om vi fortsätter som nu, du och jag, peppar och stöttar varandra så kommer vi att leva länge och lyckligt på varandras, men framför allt våra egen framgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0