I bilen precis alldeles just nu

Jag vägrar att känna mig dum så jag väljer att stänga min mun
men ögonen säger en del och jag vet vad du tänker
jag känner mig feg att jag väljer o kämpa är fel
även om jag trodde att jag givit dig allt,
så kommer du med tiden trycka ner mig lite mer
kräva lite mer av mig och även om jag ger dig det
så kommer du ser ner på mig för kärleken är ett spel för dig

Jag var fast på botten men kämpade upp
Tills jag nådde ytan och hämtade luft
Och jag ville ge dig allt, ändå ville du ha mer
Även om jag gjorde rätt, ja då hittade du fel
Även om jag borde ha sett det så tittade du ner
O du log, du var lugn, du var glad, du var lättsam
Jag var dum, du var smart, jag var fängslad
Men min mun ville ha dina läppar

Jag går ner för dig, jag kan göra allt
Snälla se på mig, för jag vill ha din hand
Men du vänder blicken åt sidan och tittar bort

Jag kämpar, sliter, svettas men den ända gången du är nöjd är,
När jag går ner och då ber du alltid om mer

Tack Göteborg för att ni fått denna låt att sitta fast i mitt huvud, ni som inte hört den borde lyssna! - När jag går ner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0