Första gången på hela helgen som jag är själv, verkligen första stunden

Min helg har varit otroligt bra, jag vet inte hur jag ska uttrycka mig. Jag har sovit alldeles för lite, ätit alldeles för dåligt och skrattat alldeles för mycket. 
Bara för att få ut de mesta av mig tänkte jag pressa mig lite till en högre nivå nästa vecka som kommer bara för att se hur länge jag kan hålla mig kvar. Jag ska göra allt som är lite jobbigare och verkligen satsa på sömn. 
Imorn är de ny kursstart som gäller och jag ska verkligen vara med från början. Första tentan gick otroligt bra enligt resultat, andra kändes bra men har inte fått resultat och den här ska bli den bästa. Puss och godnatt, hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0