En liten bit av helvetet

Söndag, och jag mår helt galet bra. Jag hade en otroligt mysig lördagkväll förutom att jag gjorde helt fel val av film. Alla som känner mig vet att jag alltid väljer romantiska komedier. Så jag laddade hem "A little bit of heaven" med Kate Hudson, som alltid, typ är bra. Resultatet blev att jag grät mig igenom hela filmen och det gav mig nästan inte ett enda skratt. Totalt misslyckat val. Ikväll gör jag revansch, jag gör en fegis och laddar hem en film jag kan garantera ger skratt. "Hur man blir av med en kille på 10 dagar". 

Nåja, min söndag erbjuder strålande väder och en mysig promenad och bra umgänge. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Blopparna - Alexandra

SV: Detsamma gumman!!

2011-10-23 @ 13:22:39
URL: http://blopparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0