Jag bara älskar utmaningar

Klockan är nästan halv elva och jag är galet sprallig. Marthina var här ikväll så vi pluggade och fixade lite. Jag känner att jag har ekonomin under kontroll, tycker nästan att tentan ska bli lite rolig. Om man nu får tycka de inför en tenta? Jaja, när de blev lite mycket ekonomin och de var dags för paus så kom jag och M in på ämnet "servering". Jag har alltid velat kunna och fick nu några nybörjarredskap. Resultat: Ja, jag fick tallrikar att stanna kvar på min arm från bordet till köket, men hell vad fingrarna ser mongo ut när jag håller i. Måste jobba på detta.. Marthina kände sig lite extra lustig och bestämde sig också för att visa det även för er.

Jag ser ju inte särskilt proffsig ut!


Fining till domare, blev inte godkänd förens kanske tredje gången?
(kan också ha med att göra att jag började plocka upp besticken innan tallrikarna, det enda man hörde från bordet var "ILLA".)


Såhär ska de tydligen se ut, de var lite stadigare än mitt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0