Låt mig kalla de effektivitet

Jag vet vad effektivitet betyder, det kan jag lova er.
Jag och fina Maria har idag från klockan 8.30-17 jobbat in företagsekonomin så vi är helt klara inför måndag. Underbart kan jag säga er.
Imorse när jag kom till skolan skulle jag försöka förklara utan att börja skratta att jag längtar till tentan. Två personer blir helt tysta och tittar på mig, jag försöker på något sätt förklara att det pirrar bara jag tänker på tentan, knäppt? ja jag vet. Men kan ni ana känslan när man har klarat av en sådan tenta? Kan knappt vänta tills jag får uppleva den, snart så, tentan äger nämligen rum 25 nov, NICE!
Eftersom jag har varit galet duktigt och klarat planeringen bra ville jag belöna mig själv, jag ville känna lite spänning och tog tillfället i akt att ut o resa. Jag bad mamma boka resa och åkte direkt hem till Gotland. Så mys!
Så eftersom jag har haft tempot uppe hela dagen så fortsatt jag med det.
Kl. 17.17 Kliver på bussen från skolan, åker buss i 8 min.
Kl. 17.28 Kliver jag in i min lägenhet, springer runt och letar efter alla nödvändiga saker som MÅSTE tas med till ön.
Kl. 17.31 Låser jag lägenheten och springer till bussen.
Kl. 17.36 Kommer bussen och hämtar upp mig för att åka ner till Centralstation.
Kl. 17.50 Lämnar Flygtransfern Västerås för att börja åka mot Arlanda. 
Förstår ni att jag är nöjd?
jaja, ni måste bara se dessa bilder från skoldagen, vissa hade inte tålamodigt att jobba hela tiden utan agrerade ut sig ibland, jag nämner inga namn men Marthina det var väldigt roligt.

Här har vi någon som blev lite arg.

Man ska skriva av sig lite, allt blir bra då
Försökte för tredje gången förstå uppgiften


Lägg märkte till att Maria ALLTID ser likadan ut på bild, aww, så söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0