Taggar till imorgon, yeah!

För nästan en vecka sen så hade jag möte med en jobbkonsult om var jag skulle försöka få mina LIA, lärande i arbete (med andra ord praktik). Så mycket inspiration jag fick, snacka om coachning. Nu väntar ännu de alternativ men de fick mig att tänka om, jag går lite ur mötesindustrin-spåret och väljer entreprenörskap och nytänkande. Detta gav mig mycket då jag insåg ett företag som jag verkligen ville vara på!
Vår praktik är 6 veckor lång och vi går ut vecka till 3-8. Kan ni tänka er vad som hänt?
Jag har fixat intervju på mitt drömföretag! Jag vet att det bara är en intervju, men ändå. Det är ändå det, så glad och så stolt! Så imorgon 7.53 beger jag mig till Stockholm för att en än gång utmana mig själv med något riktigt roligt. 
Yeos, som företaget heter jobbar verkligen med det som jag strävar efter. När jag läser av deras varumärke vill jag bara vara en av dem. Mm, så mycket bra förebilder som finns så många saker att få inspiration ifrån. Kan knappt vänta, jag taggar till imorn.
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0