Söndag, heliga helg

Det är söndag och jag vet att sist jag uppdaterade er var i torsdags, men jag tog friheten att ha en liten egen bloggpaus. Egentligen vill jag inte erkänna att jag har lite söndagsångest, flyget går 19.25 från Gotland och jag kan väl inte säga att jag längtar sådär jättemycket.. men men, å andra sidan har jag en rolig vecka framför mig. Ska bli intressant och spännande att få en ny lärare och en ny minikurs, "krishantering i ledarskap", eller något sådant.

Jaja, jag har haft en toppenhelg med en massa skratt och intressanta diskussioner. Jag ska fortsätta njuta av min söndag.

Ikväll kommer en liten surprise i bloggen, gästbloggning me like. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0