Måndag och det är bara något jag gillar

Måndag, jag gillar måndagar mer och mer. Det är som att man får ännu en ny chans att ta vara på veckan och göra det bästa av den. Jag ska maxa hela veckan, kommer bli awesome. Nu när jag gett mig fan på det.

Jag skippade flyget igårkväll och tog flyget hem imorse istället. Jag var så seg och vara nära på att missa flyget. Typiskt mig, jag borde ta vara på ordspråket vi lärt oss i skolan när de gäller att snooza, "Det blir inte bättre, det blir bara senare". Jaja, min dag vände när jag kommit iväg, hörde en rolig "alla barnen.." på radion och fick sjukt bra service på flyget. En anledning varför man ska flyga med skyways. Alltid mys.
Ikväll pluggar jag med mina två härliga flickor. Vi har precis haft matkväll då det stod paj på schemat, så nu blir de lite tjejprat (har en massa att ventilera:) och sen blir det att ta fram ekonomiböckerna. PUSSS

Finisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0