Kul med intervju

Hallllå där!
Kan tänka mig att många har varit här och kollat för att få veta utvärdering av intervjun i Stockholm hos Yeos. Det gick jättebra, jäklar alltså. Det var ett väldigt givande möte där jag kände att inspirationen bara flödade. Roligt vad motiverad jag vart efteråt. Lever fortfarande på den energi, vilket gjorde att företagsekonomin har idag gått som rinnande vatten. Jättekul ju!
För att gå tillbaka till intervjun. Jag kan inte låta bli att tycka att det är så kul med intervjuer, först är man alltid lite spänd men sen när jag väl ska sättta mig i stolen som oftast är mitt emot så bara släpper allt. Så roligt!
Tänk er själva att få sitta med en person som är bland era förebilder i en och en halvtimme och bara utbyta idéer och diskutera utveckling, framtid och potential. Superkul!
Jag har sagt, att något som är viktigt för mig är att kunna i framtiden bli en sån bra chef som möjligt, därför valde jag vägen att gå en utbildning där allt man läser har en koppling till ledarskap såvida teoretiskt som praktiskt. Jag har också känt någonstans att skulle det dyka upp ett erbjudande där jag kan lära mig lika mycket eller mer som på utbildningen om chefsituationen så är jag redo att ta ett nytt steg. Så vad vet vi vad som händer om ett tag, tills jag vet det så ska jag leva varje dag som den sista och verkligen se till att inte gå förbi de möjligheter varje individ har.
Tills ni hajar, kan ni kolla på dessa underbara bilder. Maria som kan ge så mycket energi trots hårda uppgifter på företagsekonomikursen, tråkigt väder ute eller för sent in på kvällen och en bild med en liten bit av älskade Stockholm.

PUSS PÅ ER.
En glad och trött Maria som älskar företagsekonomi och bananglass med nötter?!



En liten bit av Stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0