Helgplanerna!

Tenta avklarad, känns sjukt bra. Någon fråga var lite svår men jag svarade på alla. Känns helt galet skönt att ha det avklarat :)
Nu är de lite stressigt, jag och Maria ska fixa oss sen följer jag med henne till Stockholm, underbart att ha den staden nära. Helgens planer kan nästan inte bli bättre, blir lite pirrig när jag tänker på det. Planen är..
  • Fredag, ikväll. Ska få åka hem och se hur Maria bor, sen blir de lite tjejmys. Vi ska senare möta upp lite vänner till Maria och gå på någon restuarang som heter Wagamama, har ingen aning om vad de stället har att erbjuda men jag tror de säkert blir bra.
  • Lördag. Favoritdagen! jag och Maria ska gå och julshoppa och mysa i Stockholm centrum sen på kvällen ska vi möta upp Marias pojkvän och en kompis till honom för middag. De verkar som om de vankas spelkväll med bowling som start. Jag har spelat de 2 ggr i hela mitt liv så de känns som om jag kommer vara på topplistan.
  • Söndag. Julmarknad i gamla stan och en hel del julmys.
Ni känner ju mig och då brukar planen inte riktigt hålla, men den här gången hoppas jag verkligen det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0