NY DAG, TRÅKIG DAG

Kom precis hem, Hela dagen har varit i ett så nu kände jag att jag var sjukt trött. En härlig feber trycker på och kommer snart att ta över mitt humör. INTE .SJUK. NU. Det funkar liksom inte när man har en hel del att göra.
Några saker har iaf gjort mig glad idag, jag var och hämtade ut min balklänning som har sytts klart. Beställde först hem den från USA sen när den kom hem passade den inte, hade visst blivit lite tjock på de månader de hade tagit att sy upp den. Det är inte sanningen egentligen, saken var att några delar av klänningen skulle tas bort och det var lite fel mått och så. Whatever, nu sitter den perfekt och enligt mig är sjukt fin. Linnea har också sagt att den är fin. Kanske att om jag är snäll ikväll, att jag lägger in en bild.
Förutom det har jag också lämnat in tyg till min kommande studentklänning, den kommer bli awesome + att jag vet att ingen kommer kunna komma med en likadan. PERFEKT.
Nu ska jag gå till min hög med skolböcker och faktiskt göra lite nytta, jag tänkte att jag gör ett inlägg senare ikväll. För övrigt vill jag bara säga att jag älskar min underbara mamma som jämt är så flexibel och gör allt för att jag ska bli nöjd.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0