BLIR SÅ GLAD AV DIG

Jag har packat klart det mesta nu, har lite småfix kvar. Ska snart ringa Linnea för att dubbelkolla om de är något jag glömt. Jag är så himla splittrad så de är svårt att få ihop allt. Jag behöver verkligen en vecka där jag kommer bort från allt. Kommande helg är första helgen jag inte träffar Tim, har blivit som en vana, en mycket bra vana. Ringde honom för en stund sen för att bara prata av sig. Varje gång man lägger på är man alltid på bra humör. Tack och lov för att det finns sådana människor och sådana vänner. Telefonsamtalet som var innan höll på och knäcka mig i tusen bitar men med hans hjälp gick det bra att skaka av sig.
Iaf, jag tror jag kommer få en underbart rolig vecka med Linnea, kan inte tänka mig något annat. Det här behöver vi. Jag säger hej för en vecka, och avslutar GLAD. Nu drar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0