TAGGAR INFÖR FOTBOLL OCH MAT

hejhejblogg.
Jag har blivit galet förkyld. Blir så jävla trött. Det tar mer energi av mig att tanken att var sjuk än själv sjukdomen. Fan. Men nu ska jag sluta tjura för det har jag gjort hela dagen och istället njuta av det jag har.
Mamma och jag kollar balklänningar. Jag har bestämt mig men inte vilken färg. Man blir helt nerstressad om man tänker på hur mycket alla andra har fixat. Men vill man att det ska vara perfekt och bra så kanske det tar lite längre tid. Iaf för mig. Eftersom den ska bli uppsydd efter min kropp, (ska beställa klänningen från USA) så måste jag ta alla mått på alla möjliga ställen. Hu. Låt det gå fort liksom!
Senare ikväll iaf, blir det mys. Vi har bokat bord på Olearys vid 20. Middag + fotboll. Känns som en pissdag kanske kan få ett bra slut.
Jätetråkigt inlägg, jag vet. Pusspåer.

Ni får en rolig bild istället


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0