JAG BLIR HEL

Hejhejblogg.
Känns som att jag ska dö av min förkylning. Fan. Jag har inte tid att bli sjuk nu. Jag kokar av febern och medan alla andra går runt i huset och fryser så tycker jag det känns som om det är 40 grader här inne.
Jag borde inte gå till skolan imorgon, men jag vill vill verkligen, för jag kommer få svårt att ta igen allt hemma. Hur tvingar man en kropp att bli frisk och vad fan gör man när inte ens vila hjälper?
Jag kan inte ens minnas sist jag hade en helt frisk vecka. Nu är de nog dags för lilla fröken Hedrén att börja ta vara på hälsan, skärpa till sig en aning kanske.
Jag lovade att ni skulle få dom där orden idag, jag skjuter fram det till imorgon.
Nu ska jag leta klänning till studenten, kör på samma grej igen, beställa hem något från USA :)
pusspåer.

p.s Jag hade en jättebra och mysig kväll igår, tack ni som var med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0