UNDERBART BRA

Åh herre gud. Jag kan inte fatta att skolan verkligen är över nu. Studenten var en galen dag. Det var galet kul. Det går liksom inte att beskriva med ord känslan innan utspringet, hur man står på vagnen och skriker rakt ut och hur vi sprutade skumpa på varandra, hur kul det såg ut när Linnea ramlade ner från bänken och hon sen skriker "NU KÖR VI!!", hur lite man brydde sig när alla runt omkring såg när tjejerna i klassen satt på rad och kissade.
Eftersom jag fortfarande är helt tagen om hur roligt man kan ha på en dag, hur mycket man kan skratta så bjuder jag på några bilder istället. PUSS


En del av favorittjejerna


Jag och fina Angelica


Partybrudarna Frida och Julia


Studenter


Vagnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0