SÅ NÖJD

Åh gud, dagarna går i ett och jag hinner knappt med att analysera vad det är som händer egentligen. Veckan har varit riktigt bra, haft 2 lediga dagar som jag tillbringat i underbara Ihreviken, jag har haft barrunda med jobbet och testat olika restauranger, jag har jobbat grymt mycket och jag har hunnit med att parta med riktigt roliga stockholmsbruttor. Jag vet, mina dagar är fullspäckade och jag är glad om jag får någon timme hit och dit och ta hand lite om mig själv.
Fast jag bara har sovit någon timme i natt, jobbat 8 timmar och varit allmänt sliten så har den här dagen varit väldigt bra. Jag har fått andra perspekiv på saker och lärt mig något nytt. Haha, shit vad formell jag låter men jag har liksom fått chans att prata med två personer som har varit ur mitt liv för längre och kortare perioder. Två, egentligen fantastiska människor, (dom är ju de fortfarande men de är bara det att ibland krockar det lite) som är oerhört betydelsefulla för mig. Dom här två, är faktiskt en av få, som vågar säga rakt ut att dom tror på mig. Jag blev otroligt glad när dom faktiskt lyckas kläcka på samma dag att dom trodde på mig och högskolan. Dom visste tydligen hela tiden att det inte skulle vara problem. Så ja, sanningen är att 29 augusti är jag på upprop i Västerås, min nya hemstad. 
Jag älskar tanken av att en stor utmaning väntar på mig i höst, lära känna nya folk i en helt okänd stad. 

Tillbaka till nu så blir de en lugn kväll, har faktiskt massa "vuxensaker" (lite mindre roliga saker) på datorn som måste göras. Imorn har jag en galet tuff dag med tiderna:

  • 10-16: Jobb, (låter tråkigt men jag älskar mitt jobb)
  • 16-18.30: Studentmottagning hos en mycket bra vän, (fira födelsedag också)
  • 19- obestämd tid: Mitt andra jobb på Wisby Strand, Ska jobba på Veronica Maggios konsert.
Jag har en hel sommar med mycket jobb, men jäklar vad nice och vara rik student.
P.S, jag brände alldeles för mycket pengar när jag var ute igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0