IDIOT

Vilken kväll. Helt magiskt alltså. Bal, bal, bal, något man bara måste gå på. Jag orkar inte sätta in bilder nu utan gör nog det imorn. Jag är as trött, sliten. Har haft sjukt bra bakishäng idag. Vissa personer gör en glad alltså, andra kan för tillfället helst bara försvinna. 
För stunden är jag grymt bitter över att ha märkt hur mycket man tror att man känner en del personer. Sen när de väl kommer till kritan så var allt bara bullshit. Efter ett tufft år, stora händelser som inträffade för ett snart år sen är jag ganska härdad. Hell yeah, jag lägger knappt själ i att styra upp och reda ut längre. De är ju dumt att lägga energi på personer som inte tar vara på chanserna att fixa till nått. 
Nej, ikväll blev de lite nog. Så jag pissar på folk ikväll så får ni tillbaka en glad Gina imorn. Då har vi kommit en liten bit på vägen med vagnbygget. På fredag gäller det. Hej vad kul vi ska ha.
PISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0