LEDIGA DAGAR SOM LÄTT FLIPPAR UR

Under mina lediga dagar har jag:
  • Varit på roadtrip med två busungar. ( tyvärr är bilderna på Stinas Iphone)
  • Firat en kompis som fyllde år + utgång
  • Varit på underklädesvisning där jag köpte en alldeles för dyr BH, jaja, man får väl ha kul med den sen eller något. (ska tydligen vara fint kvalité också!?)
  • Varit på Ihre Beach
  • Blivit halvdränkt i vattnet
  • Sett en halv gossip girl säsong, någon som har säsong 3? GE MIG!
  • Blivit utlåst
  • Sett en gammal man dricka upp vårt vita vin
  • Blivit sambo
  • Hittat sällskap till morgondagens partaj
  • Fått ett samtal av mamma där hon är trött på att folk ringer till henne (mitt gamla nummer) 02.30 på vardagar och mumlar i telefonen
  • Hälsat på mitt fasta land besök
  • Fått träningsvärk från helt konstiga saker
  • Fått finbesök från Finland
  • Blivit arg för att folk tränger sig i köer
  • Provat bromsarna på Stinas bil
NU, middag med min älskade kuuuusin! Bebis. :)
Jag ska också ladda inför jobb i sex dagar. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0