INTE NU!

Vilken märklig dag. Allt är bara upp och ner och jag kan inte bara vara här. Mitt huvud är någon annanstans, jag kan inte hitta fokus utan gör de mesta bara halvdant. Det är drygt en månad tills jag flyttar, 2 veckor till min födelsedag och de är så mycket saker som jag ännu ska reda ut. Jag försöker klänga mig fast vid några få viktiga vänner, och lyckas, men bara halvhjärtat. Jag försöker göra saker där inte tankarna behöver vara med, men på något sätt gör min kropp tvärtom, de är då alla saker börja rulla i huvudet och det dröjer inte länge innan jag blir småstressad över ovetande saker. Nej, jag är inte kontrollfreak, de är intee de det handlar om. De handlar bara om att jag inte riktigt har valt väg att gå, försöker ännu lista ut vilka de är som spelar spel och vilka man ska lägga energi på.
Jag har ledigt i fyra dagar och massa uppbokat. Skönt. Vill liksom få det här klokt nu.

Nu myskväll, med bra sällskap. Ge mig lite räddning.


PUSS till min vän som snart kommer hem från fasta landet, jag väntar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0